به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا
سرخط خبرها

روایت رسانه‌های سرتاسر جهان از دیگو مارادونا| حاشیه‌های مرگ نابغه!

  • کد خبر: ۵۱۰۶۸
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
روایت رسانه‌های سرتاسر جهان از دیگو مارادونا| حاشیه‌های مرگ نابغه!
از کوتاهی تیم پزشکی تا قتل افرادی که با جنازه مارادونا سلفی گرفتند، تنها بخشی از حواشی بود که در روز تشییع مارادونا به وقوع پیوست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مرگ نابغه آرژانتینی هم مانند دوران بازیگری‌اش پر از حاشیه دنبال می‌شود. دیه‌گو آرماندو مارادونا چهارشنبه‌شب به‌علت ایست قلب در شصت‌سالگی درگذشت. درست از فردای همان روز شایعه‌ها و حرف‌و‌حدیث‌های متفاوتی درباره دلایل این اتفاق در رسانه‌های مختلف مخابره می‌شد؛ اما روز گذشته رسانه‌های آرژانتینی در گزارشی مدعی شدند: پس از کالبدشکافی دیه‌گو مارادونا روشن شد که او به‌دلیل اِدِمِ (پرخونی) حاد ریه که ناشی از نارسایی مزمن قلبش بوده، درگذشته است. همچنین در قلب مارادونا، کاردیومیوپاتی (ضعف عضله) وسیع پیدا شد.

کوتاهی تیم پزشکی؟!

چند روز پیش وکیل دیه‌گو مارادونا به‌طورتلویحی اورژانس و نیز تیم پزشکی را در مرگ این اسطوره مقصر دانست. شبکه تلویزیون «آمه‌ریکا» آرژانتین مدعی شده که توانسته است به فایل صوتی مکالمه تلفنی «لئوپولدو لوکه»، پزشک شخصی دیه‌گو مارادونای فقید، با اورژانس شهر بوینس‌آیرس در روز درگذشت این مرد شصت‌ساله دست پیدا کند که در آن موردی عجیب وجود دارد. مارادونا روز چهارشنبه هفته گذشته بر اثر حمله قلبی در شصت‌سالگی جان سپرد و پس از آن وکیل وی مدعی شد که تأخیر صورت‌گرفته در حضور نیرو‌های اورژانس در مرگ کاپیتان سابق آلبی‌سلسته تأثیرگذار بوده است.
 
از آن زمان تحقیقاتی به جریان افتاده و دادستانی هم به این پرونده ورود کرده است تا ابهام‌هایی که درباره این موضوع وجود دارد، برطرف کند و مقصران احتمالی این حادثه شناخته شوند. در‌همین‌راستا دادستانی منطقه سن‌ایسیدرو که پیگیر این پرونده است، اعلام کرده آمبولانسی که به منزل مارادونا اعزام شده با ۱۳ دقیقه تأخیر به محل رسیده است.
 
درهمین‌حال انتشار محتوای مکالمه پزشک شخصی مارادونا با اورژانس نیز نشان می‌دهد که ظاهرا مسئولان اورژانس از اینکه مأمور نجات چه فردی شده‌اند، اطلاعی نداشته‌اند و شاید اگر هویت بیمار را می‌دانستند، تلاش بیشتری برای هرچه‌سریع‌تر رساندن خود به محل انجام می‌دادند. شبکه آمه‌ریکا فایل صوتی مکالمه لئوپولدو لوکه، پزشک شخصی مارادونا، را با اورژانس منتشر کرده که در آن پزشک مارادونا پس از تماس برای درخواست آمبولانس به اینکه فرد بیمار چه کسی است، هیچ اشاره‌ای نمی‌کند و صرفا می‌گوید که مورد، فردی است که دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

سلفی‌های مرگ‌بار

عکس‌هایی که ۳ نفر با پیکر بی‌جان دیه‌گو مارادونا گرفتند، با توجه به ژستشان و لبخندی که یکی از آن‌ها بر لب داشت، خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و به‌همین‌دلیل مقامات قضایی فوری برای مجازات آن‌ها دست‌به‌کار شد‌ند. یکی از ۳ نفر دیه‌گو مولینا نام دارد (فردی که پیراهن سفید به تن دارد). او که مدیر خاک‌سپاری متوفیان در مؤسسه خدمات تدفین «سپلیوس پینیر» است، یکی از دو‌نفری است که در کنار جسد بی‌جان اسطوره فوتبال آرژانتین ژست موفقیت گرفته است.
 
همان‌طور که در یکی دیگر از عکس‌های مراسم انتقال پیکر مارادونا نیز مشخص است، مولینا در صندلی عقب خودروی حامل تابوت دیده می‌شود. او همان فردی است که بعد از انتشار عکسش در کنار جسد مارادونا، از سوی رئیس خشمگین مؤسسه سپلیوس پینیر اخراج شده است؛ البته گویا قبل از اینکه قراردادش با این مؤسسه فسخ شود، خود او از بیم مواجه‌شدن با عواقب کارش دیگر به محل کار برنگشته است. علاوه‌بر‌این دیه‌گو مولینا که یکی از اعضای باشگاه آرژانتینوس جونیورز آرژانتین هم بود، به‌خاطر حرکت ناشایست خود از این باشگاه اخراج شده است.
 
شایعات زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه کلوپ‌های هواداری باراس براواس بوکاجونیورز، خیمناسیا، نیوولز و آرژانتینوس جونیورز به‌دنبال او هستند و قصد دارند او را به قتل برسانند؛ اما این اخبار تأیید نشده‌اند. مولینا خیلی زود اخراج شد و طلب بخشش کرد. او این‌روز‌ها تحت حفاظت و مراقبت شدید قرار دارد و خودش اقرار کرده است که قصد کشتن وی را دارند.
این‌همه در‌حالی است که روز گذشته خبرگزاری‌ها کلیپی را پخش کردند و مدعی شدند مولینا توسط هواداران خشمگین فوتبال در آرژانتین به قتل رسیده و جسد او در یک سطل زباله پیدا شده است!

به‌جز مولینا، ۲ فرد دیگر هم با پیکر مارادونا عکس گرفتند که یک پدر‌ و ‌پسر به نام‌های کلودیو فرناندس و اسماعیل هجده‌ساله هستند. اسماعیل همان فردی است که لبخند و ژستش بیشتر از همه خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و اکنون پدر او از مردم آرژانتین و تمام کسانی که آزرده‌خاطر شده‌اند، عذرخواهی کرده است. این پدر که کنار پسرش بالای سر مارادونا عکس گرفته بود، گفت: من در آنجا کار می‌کردم و وقتی پسرم فهمید که مارادونا به آنجا آمده است، سریع خودش را رساند اینجا و در حین در‌آوردن جنازه یک غریبه به ما گفت لاغر مردنی‌ها، ما سرمان را بالا آوردیم و آن‌ها در همان زمان از ما عکس گرفتند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->